2009. augusztus 13., csütörtök

Row it!

Ma megnéztem a leendő evezős klubomat. Nagyon komoly a hely, több szempontból is.

Gyönyörű helyen van, az óceán egyik öblében van az edzés, fura lesz, hogy nem valami sár-jellegű dolog lesz alattam mikor evezek, hanem olyan tiszta víz, hogy akármilyen mély, átlátom, és korall meg halacska van benne.

Maga a klubház teljesen modern, két épületből áll, az egyiket 1 hónapja adták át, ott van a konditerem meg az öltöző. A konditerem simán elmenne egy renden konditeremnek mint amilyenek vannak a városban, és kb 25 db ergójuk van, ez egy halandó nem-evezősnek nem mond semmit, de ez tényleg sok.

A hajótárolóban kb. 80-90 hajó van, minden egységből van sok, természetesen szkiffből a legtöbb. A legszarabb hajó a swift-racing, és van egy-két no-name edzőhajójuk, ami otthon simán versenyhajó.

Jófejek a srácok lent, így elsőr elegalábbis, ugyanaz az idióta evezős-vér folyik az ereikben, nem lesz nehéz beilleszkedni.:) Az egyetlen para az egészben, hogy reggel 5.15-kor van edzés, de azért ez nem olyan vész. VICCELTEM, EZ NAGYON DURVA, MINDEN REGGEL 5.15-RE ODA KELL ÉRNEM! Utána suli, és délután visszamehetek kondizni...keményen nyomják. Bár meg is látszik, a klubnak 5 versenyzője indult a Pekingi olimpián meg ilyesmi... ja és az egyikük fog reggel vinni edzésre, mert viszonylag közel lakik hozzám. Legalább elmondthatom, hogy olimpikon furikázott edzésre. :D

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jól hangzik!!!!:-))))

    VálaszTörlés
  2. NAGYON DURVA !!!!!! Ez nagyon kemény basszus, kishús, próbálj meg lejárni, azért ez hatttalmas, jövőre alszol !!!
    Iszonyat jól néz ki képeken is.....túléljük valahogy azt is, ha Szeged helyett Olimpiára kő' majd járni!!!!

    VálaszTörlés
  3. nah csövi, végig olvastam az egész oldalt. Nagyon élveztem a beszámolókat, továbbá is várom a közvetítést. Utána nézhetnékl ha majd rendeződnek a dolgok h milyen ott a Judos szakosztály, csak izgat:) persze csak ha van időd. Nagyon jó évet kívánok neked, rendszeres olvasód leszek :) Már imádom, bárcsak énis ott lennék. Amúgy ott az első nap a megérkezés után mért hitték h Ázsiai vagy, meg hogy kék mappa meg ilyenekXD Erik is ezt kérdi, emrt épp itt tanyál. Amúgy Bence vagyok ha nem esett le még. Szóval Nagyon jó időtöltést, csajokban és tanulásban gazdag évet kívánok, de várunk MSN en és itthon vissza...bár még messze van:)

    Na H(csak így M!tyókosan)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Bence, igyekszem, igyekszem:)

    Hát nem nagyon hallottam judos helyről itt, de googlizd fel, én is úgy találtam meg az evezős klubom.
    Azért hitték, h ázsiai vagyok, mert ugye lekéstem a gépet londonban így egy nappal később értem oda, és aznapra várták az ázsiai gyereket is.

    Olvasdolvasd!

    H:D

    VálaszTörlés
  5. hehe:)mondom rendszeres olvasód leszek:) első Mityók fan:)

    Irogass szaporán, mert nagyon élvezem és tökre irigyellek:) Annyira jó neked.

    És képzeld apámat pont ma hívta egy ausztrál, hogy rokonok vagyunk, és várnak kint mert ő is hámos vagy ilyesmi és tök vicces:)
    Remélem kimegyünk.

    Nah nem zavarlak jó "NYaralás/telelés/Koalázás/Pihenés/tanulás mi 1 mást:) Mii sziget re megyünk minden nap.


    H ;)

    VálaszTörlés