2009. augusztus 19., szerda

Mindennapok

Sajnos mostanában nem igazán volt időm írni, igazából azt is írhatnám, hogy nem igazán volt
időm.

Beindult az evezés, és most érzem csak, hogy akármilyen gyönyörű a hely, jó fejek az emberek, az edzés az mindenhol edzés. Az elmúlt napokban 4 körül keltem, és eveztem suli előtt, majd délután visszamentem kondiedzésre, elég kimerítő, szerencsére holnap reggel off. De élvezem, jók az edzések meg mindenki nagyon jóarc a klubban, jó oda lejárni. Reggelente a háztól 10 perc bringázásnyira lévő buszmegállóban találkozom Kierannal, aki visz majd edzés után hoz is. Ahogy észrevettem a reggel nem az erőssége. Ma például álltam a buszmegállóban, láttam hogy jön, kezdem levenni a táskám, kikapcsolni a zenét meg ilyesmi, de Ő teljesen rezzenéstelen arccal továbbment, felém se nézett a kocsiból. Próbáltam hívni, hogy itthagyott valamit(!), de a telefonjára se válaszolt. Kicsit kétségbeejtő volt, vajon mit csináljak reggel 5-kor egyedül ott? Menjek haza? Menjek bringával edzésre? Szerencsére miközben én próbáltam megtervezni a napom, neki eszébejutott, hogy ott van az a magyar gyerek a buszmegállóban, és visszajött értem. Elég jót röhögtünk ezen az egészen edzés után.
Be kell ruháznom ilyen speckó lámpákra, amiket a hajóra kell tenni reggel, mert nagyon sötét van még mikor vízre megyünk, és nem szerencsés kivilágítatlanul cikázni a hajók között.

Suliba is járok két edzés között, ott nagyjából változatlan a helyzet, leszámítva azt, hogy hétről hétre mindent egyre jobban megszoktam, már csomó névhez tudok kötni embereket, anélkül, hogy körül kéne írni, hogy ki az ha beszélnek róla. Ma egy svéd srác mellett ültem több órán is, aki 3 éve él itt, az apukája munkája miatt hol itt, hol Svédországban élnek. Ő az első, aki nem szereti az helyet és az embereket. Egész nap hallgattam, hogy túl meleg van, hülyék az emberek, csúnyák a lányok, Svédország szebb, okosabbak az emberek, szépek a (190-cms szőke 50kg-s) svéd lányok, és ami a legfontosabb OTT JÓ HIDEG VAN! Hát nem tudom, engem annyira nem győzött meg, de vicces volt az egész, ahogy a srác előadta a dolgot.

Most nem tudok többet írni, mert elég fáradt vagyok, majd a hétvégén igyekszem részletesebben leírni a dolgokat, de a lényeg, hogy minden szép és jó.

És itt van egy kép, hogy azért éreztessem veletek, hogy milyen környezetben telnek ezek a fárasztó mindennapok....

1 megjegyzés: