2009. augusztus 15., szombat

Busy Weekend

Ez az első pörgős hétvégém, élvezem nagyon, bár kicsit lefárasztott, pedig még csak szombat éjjel van.
Péntek este kezdődött a móka, átmentünk egy sráchoz hatan, és akkor az volt, hogy majd meglátjuk. Ott ment a haverkodás, kicsit úgy éreztem magam mintha a Skinsben lennék.(angol sorozat) Utána moziba mentünk, de mint kiderült erről nagyjából az egész osztályom tudott, mert vagy harmincan voltunk ott, a District 9-et néztük, nemsokára kijön otthon is, nem tudom eldönteni, hogy jó-e, kicsit értelmetlen meg kicsit jó is, döntsétek el ti. 9 körül lett vége a filmnek és mikor mentünk haza olyan volt, mintha hajnali 2 lenne. Ugyanis - mivel ez ilyen nagyon kertváros jellegű része Sydneynek - itt este nincs mozgás. A felnőttek otthon vannak, a 18 fölöttiek valami helyi klubban a 18 alattiak meg moziban vagy házibuliban. (Itt nagyon strict a 18+, sehova nem jutsz be és semmit nem kapsz meg a boltban 18 alatt, úgyhogy a fiatalok házibuliznak, de nem olyan házibulik mint otthon, 150-200 főnél kezdődik itt a házibuli, elvileg jövőhéten én is megyek, kíváncsi vagyok rá.)
10-kor már aludtam, ugyanis reggel 5-kor kellett kelnem, mentem evezni.
Még sötét volt mikor odaértünk Kieran-nel ( ő visz reggelenként). Mikor ott voltam 3 napja délután, láttam 4-5 jó nagy darab srácot, gondoltam, hogy van itt pár nagy srác, mint mindenhol máshol, de reggel 25 ilyen srác fogadott. Én voltam a legalacsonyabb és a legfiatalabb, a hozzám legközelebbi 17 éves.
Vízre szálltunk, egy négyes, pár dubló és jó sok szkiff, köztük én is. Az edzés 2x8000m volt, benne piramisos tempóváltások, nagyon jól esett újra evezni, és azt mondta a végén az edző, hogy nem is olyan rossz. Edzés alatt voltak olyan szkiffek akiket csak a rajtban és a célban láttam, a kettő között egy pillanatra sem, volt pár akikhez tudtam ragadni, és 2-3 akiket megvertem, ez nem olyan rossz és azzal is vígasztalhatom magam, hogy idősebbek mint én.:)
Viccesek a fiúk, az egyik srác egész végig Family Guy mondatokat idézett, nagyon hangosan és nagyon jól utánozta a sorozatot, vicces volt. Bár annyira nem volt vicces, amikor sokkal előttem evezve mondogatta a vicces mondatait ugyanazzal a hangerővel...
A vízi edzést követte egy 40 perces kondi, 2 féle kondijuk van, egy erő és egy állóképességi. Ma az állóképességit csináltuk. Sokat kondiznak, minimum heti 4x, főleg délután meg hétvégén, és elég jó edzésük van, profi gépekkel.
Ekkor már elég rendesen ki voltam merülve, és rossz volt hallani amikor az edző mosolyogva közli, hogy most 30 perc folyamatos ergózás jön. (Evezőpad, otthon télen használjuk főleg amikor nem lehet evezni) Ezt is megcsináltuk és ezzel vége volt az edzésnek, az a helyzet, hogy nagyon jól esett.
Mellesleg itt az év minden napján lehet evezni, és 1-2 ergó edzés van minden héten beiktatva.
Ja és az ergók ilyen speckó csúszkálós ergók, amik sokkal jobban visszaadják a mozgást mint a simák, soha nem próbáltam még ilyet ez előtt, egész jó, bár elsőre fura.
Ami pedig nagyon kemény, hogy az ÉVES tagdíj 120 dollár, ami nincs 20.000 Forint, nevetséges.

11 körül hazaértem, gyors reggeli a családdal, és irány a tengerpart, eljött a kutyasétáltatás ideje. Nagyon szép nap volt ma, 25 fok körül, szinte nyár, gyönyörű volt a tengerpart, élveztem nagyon.
Ebédeltünk is a parton.
Ezek után haza, volt kb 20 percem, ugyanis mentem horgászni az osztálytársakkal, amiből végül nem lett horgászás, csak "chill out" az egyik srác házában, ezek a képek ott készültek, brutális kilátás van innen, a képek nem adják vissza annyira sajnos. (Ezek a 2-3-4 millió dolláros házak, félelmetes)
7 körül értem haza, vacsiztunk, a Ken nagyon finom halat csinált, és utána jött a családi társasjáték, nem tudom mi a neve a játéknak, párokban voltunk (anyuka+apuka, kislány+barátnője, nagylány+én) és mindenféle kérdésekre kellett válaszolni, nem teljesen értettem a lényegét, de igazából vicces volt, olyan kis aranyos esti program...
Utána volt még kis dumcsi meg kis filmézés, és most így fél 12-kor be is fejezem a blogot, mert kissé alváshiányos vagyok.:)

2 megjegyzés:

  1. HOLA from Costa Rica!


    Ástam internetet a bungallóban, hogy tudjalak olvasni :)))


    Hát ez a beszámoló is beszarás, nekem is teljesen a Skins jutott amugy eszembe a srácok láttán.

    Ki az az arc, aki visz evezni?? Ő is evez?
    Nagyon büszke vagyok rád, hogy tolod kinn is az evezést...és ne viccelj, ha mindenki hatszor akkora mint te, meg idősebb, akkor viszont nagy dolog, hogy megdicsért az edző! Nagyon fel fognak tunningolni....meg inspiráló is, ha mindenki jó!

    Érezni, mennyire élvezed az egészet !!! Annyira jó! :)
    Haversrác peccója nagyon fullos, nincs neki nagytestvére? Fiatal elvált apukája? ;)hehe

    Itt minden ok, éjjel érkeztünk meg, még nem a végleges szálláson vagyunk, oda most indulunk, na ott nem tudom, hol ások netet, de fogok...:o)

    Millió csokker kishús, imádat!

    VálaszTörlés
  2. Nem is tudom,hogy mit élvezek jobban, a képeidet,beszámolódat, vagy
    sziporka nővéred commentjeit......
    Azt akarod mondani,hogy az a kb 2oom2 tengerre néző terasz az egyik spanod kecója????A span családi háttere engem is érdekel..:-))))))
    Kicsikém! Ez már több,mint szép..........Nagyon-nagyon boldoggá tesz!!!

    VálaszTörlés