2009. szeptember 13., vasárnap

summmmmmer

Szinte repül az idő.... úgy telik el egy hét, hogy szinte észre sem veszem, csak akkor mikor ránézek a blogra, és realizálom, hogy már egy hete nem írtam...

Végre itt a jó idő, 30 fok fölött volt a hétvége, de teljesen tűrhető ez, mert mindig van egy kis szél. A hétvégét a tengerparton töltöttem, szombaton pár sráccal voltunk szörfözni, nagyon jó dolog, rendszeresíteni fogjuk. Vasárnap pedig Silvanaval és a Natalieval voltunk a parton kicsit napozni meg úszkálni. Utána átmentünk a Natalieval az egyik barátjához, ott volt egy kis összejövetel, kis bbq, kis sörözgetés, kis frizbizés... Este pedig vacsorára voltunk hivatalosak, ugyanis hazajöttek Horvátországból a Silvana szülei, rengeteget főztek, és kaptam tőlük egy szamaras horvát kulcstartót is.
A héten volt több szülinap - köztük az enyém is, és ezúton is szeretném nagyonnagyonnagyon megköszönni mindenkinek, hogy ilyen sokat írtatok, nagyon örültem - úgyhogy sokat járkáltunk ünnepi vacsikra, meg olyan is volt, hogy hozzánk jöttek ünnepi vacsizni.
Az evezősök szülinapi meglepetése az volt, hogy reggel negyed 6kor be akartak dobni a vízbe, de sikerült kidumálnom magam szerencsére. Mellesleg kiderült, hogy ahol evezünk vannak cápák, ugyanis ott nyugodt a víz ezért ott rakják le a tojásaikat.... és én még azt hittem, hogy a Duna a veszélyes az örvények miatt...
A szülinapomon a suliban mufty day volt, ez az a nap, amikor nem kell egyenruhában menni suliba, kb 2 ilyen van egy évben, vicces, hogy pont a szülinapomra esett. Itt egyébként az a szokás, hogy a szülinapodon annyiszor vernek vállba ahány éves vagy, még mindíg fáj a vállam kicsit.:)
Már sajnos a tanárok is úgy látják, hogy beilleszkedtem, úgyhogy van már házim is, ma pl 2 órát játszottam egy assessment task megírásával... sebaj, legalább a végén még megtanulok angolul is.
Jövő szombaton megyek az első evezős versenyemre, nagyon kiváncsi vagyok, meglátjuk mennyire kemény ez az aussie mezőny.
Egyébként most kezdem érezni, hogy miért élvezni mindenki ennyire ezt a helyet... itt a hétvége olyan, mint ha nyaralni menne az ember. Szombaton felpattansz a buszra, 10 perc alatt a parton vagy, fürdesz egyet az óceánban a haverokkal, esztek valamit satöbbi, úgy el lehet tölteni a napot, hogy észre sem veszed, hihetetlen jó.

Hát ez a nap is ezek közé tartozott, lassan megyek aludni, holnap ismét korán kelés meg oskola.

1 megjegyzés:

  1. najó, eddig bírtam.
    csomagolok, kispöcs, csinálj a szekrényedben nekem helyet.
    szevasz!

    VálaszTörlés