2009. szeptember 26., szombat

dustoRm sincs már

Nagyon eseménydús hetem volt, ezért nem is nagyon tudtam írni, de így szombat este van időm mindenre, de ez sem lesz így sokáig ( mikor is jössz Oli?:))

Ugye ahogy írtam korábban, ellopták a bringám, ezért sos szereznem kellett egy újat. Az egyik cserenémet mondta, hogy neki is vennie kellett, és ajánlott egy boltot, ahol jó használt bringák vannak. Megnéztem a helyet, és vettem 100 dollárért egy öreg országúti bringát. Örültem, gondoltam, hogy ügyesen el lett intézve. Egészen addig a pillanatig amíg kisétáltam a boltból és megcsörrent a telefonom, Kieran gondlta, hogy szól, hogy e-bayen nagyon jó bringák vannak nagyon olcsón. Gondoltam, hogy jó mindegy, akkora különbség nem lehet... azért megnéztem mikor hazaértem... hatszor jobb bringák, féláron. Na mindegy, ezt legalább senki nem akarja ellopni.
Elég jó idő volt szerdáig, úgyhogy kedden suli után mentünk bbq-zni a tengerpartra. Ezek azok a dolgok, amikhez nagyon egyszerű hozzászokni. Szánsájn, bícs, kaja.
Mellesleg jövő héten valami nagy teszt-sorozat lesz, egész héten teszteket fogunk írni, állítólag kemény lesz.

Ahogy írtam, nagyon szép volt az idő, szerdáig. Szerdán beköszöntött a világvége. Edzésen voltam aznap reggel, mikor odaértünk még sötét volt, de látszott, hogy valami van a levegőben, mindenki azt hitte, hogy köd vagy ilyesmi. Egészen addig hittük ezt, amíg fel nem kelt a nap. Konkrétan minden narancssárga volt. Először azt hittem, hogy nem ittam eleget és halucinálok, de kiderült, hogy mindenki ugyanezt látja. Edzés után nagy nehezen hazaértem (1 méteres látótávolság volt), a suliban pedig nem lehetett kimenni az osztályteremből, úgyhogy 9től 3 ig bent ültem, ez volt a legrosszabb a viharban. Ja aki asztmás volt vagy ilyesmi, azt hazaengedték szó nélkül, mint kiderült az iskola legalább 50%-a asztmás. Meglepő, nem?

Csütörtökön edzés után ( evezős melléklet: húztam egy 8000m felmérőt, 1.54.3 !! Annának üzenem !!) elmentünk palacsintázni a "rockshoz". A rocks Sydney szíve, ott éltek az első ideköltöző emberek, és ismeretlen okból kifolyólag nagyon jó ott a palacsinta. De tényleg, eszméletlen finom volt, és olyan adagokat adtak, hogy elég munkás volt elpusztítani mind. Nagyon jó volt az este, utána még mászkáltunk ott jobbrabalra, megmutattak pár helyet, ment a mókázás, kis teamspirit.

A pancakes at the rocks kicsit elhúzódott, éjfél körül értem haza, amit azért volt necc, mert 4-kor keltem és mentem evezni. Olyan érzés volt, mintha lehunytam volna a szemem és a következő pillanatban ki is nyitottam volna, borzasztó. De az evezés jó volt, edzés után felpakoltuk a hajókat, mert szombaton versenyre mentünk. Edzés után pedig kocsimosást csináltunk a dust storm után, elég jó ötlet volt, minden autó nagyon piszkos volt, úgyhogy elég jó pénzt kerestünk. És mellesleg jó móka is volt, még a Natalie is jött segíteni. A Kieran munkahelyén csináltuk az egészet, mert ott sok az alkalmazott és az egészet meg tudtuk oldani a parkolóban. Mellesleg a hely ahol dolgozik.... konditerem, medence, brutál ebéd szinte ingyen, minden pénteken munka után tortázás meg iszogatás, eléggé rendben van.

Este megvolt a szokásos vacsi nálunk, utána pedig Kierannél aludtam, mert reggel korán kelés volt, mentünk versenyre. Mellesleg elvileg ha másnál alszom, vagy akárhova elmegyek, akkor írásos beleegyezést kell szereznem a szüleimtől, úgyhogy ezt nem reklámozom az international student supervisoroknál.

A verseny 80km-re volt/lett volna Sydneytől, Penrithben, ahol az olimpiát is tartották 2000-ben. Azért csak lett volna, mert mikor odaértünk kiderült, hogy a szél miatt lefújták az egészet... Kocsiba be, ablakot fel, könyököt ki, kettesbe be és irány haza. Úgyhogy kicsit csalódottan csináltunk egy edzést a klubban, és utána hazamentünk. A nap hátralevő részét pedig a parton tölöttem. Kicsit el is fáradtam így mostanra, holnap pedig ha minden igaz megyek szörfözni pár evezőssel, úgyhogy ma kialszom magam.

Hát ennyi az annyi.

3 megjegyzés:

  1. Ha tudnám,hogy kell,törölném az előzőket..:))))

    VálaszTörlés
  2. Már 2 hónapja nem vagy itt? :D Olyan mintha tnap lett vna ob :D ha így telik továbbra is akkor már minnyá itt leszel újra :P

    VálaszTörlés