2009. szeptember 18., péntek

Head Of The Parramatta

Ezen a hétvégén volt az első itteni evezős versenyem, és MEGNYERTEM! Először nagyon meglepődtem, aztán nagyon örültem, aztán még jobban.
Bár nem volt ott az egész mezőny, ez a verseny igazából két nagy csapat közötti prestige verseny - persze volt sok másik csapat is, de rendszerint a két nagy csapat után érnek célba minden évben - így történt idén is, és ebben az évben a mi csapatunk diadalmaskodott a másik fölött.
Az én számomban nagy fölénnyel nyertünk, ugyanis ketten indultunk a mi csapatunkból, és megszereztük az első két helyet. Sok másik számot is a mieink nyertek és amit nem ott másodikok lettek.
Az edző teljesen oda meg vissza volt, hogy mennyire jól ment a csapat idén. Mindenki boldog volt. Kivéve szegény Kierant aki a legjobb időt evezte az egész versenyen - meglepő módon - de diszkvalifikálták mert nem került meg valami bóját. De azért annyira nem viselte meg.
Képek lesznek később, csak a klub fotósa (muhahaha) még nem küldte át nekem a képeket.
Mellesleg én idáig teljesen el voltam ájulva, hogy mennyire jó a mi klubunk, de ma bementem a nagy rivális Sydney Rowing Club klubházába.... Esküszöm jobb mint a legtöbb hotel. Kávézó, ebédlő, medence, plazma TV-k mindenhol, hihetetlen konditerem és hajóállomány. Nagyon durva.

Jövő héten megyek BBQ sütögetni a partra a spanokkal suli után, végre itt a jó idő, úgyhogy beindul az élet.

Már nagyjából ismerem az egész várost, legalábbis ha mondanak egy helyet nagyjából be tudom lőni, hogy merre van, ami nagy szó, mert Sydney 12000km2. Budapest 500. Ez annak köszönhető, hogy Kieran szinte minden hétvégén elvisz valahova, megmutat pár városrészt, ma pl rádöbbentem, hogy a Harbour bridge nem is biztos, hogy a legszebb... ez a híd nekem nagyon tetszik.
Mellesleg nagyon csípem az evezősöket, de tényleg. Verseny után voltunk ebédelni, és megdumáltuk, vagyis megmondták, hogy milyen közös programokra vagyok köteles elmenni velük, hát elég jól hangzott.

Ma ellopták a bringám. Konkrétan a kertből. Borzasztó. Nem csak azért, mert nem az enyém volt, és mert kicsit rádöbbentett, hogy még itt is előfordul ilyesmi, hanem azért is, mert mindenhova azt használtam, úgyhogy most nagyon sürgősen szereznem kell valami bringát, mert nem tudok élni nélküle...

8 megjegyzés:

  1. Nah Gratulálok!!! Rögtön megnyerted:) ez aztán a nagy szó! Minden elismerésem:P

    VálaszTörlés
  2. haha köszi:D

    hát inkább nem írom le, m félek h utólag visszaveszik a kupát ha kiderül...najó, muszáj megmutatnom... http://yourplat4m.com/CMS/images/stories/vegimite.jpg
    brutál cucc:D

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon grtulálok!
    Mégis izlik a vegemite? Remélem az én evezős karierem is hasonló pályára lép... Én pont a Sydney rowing klub-ba akartam menni. Odajárt a nővérem is anno:D
    Nem sokára megyek:-)))

    VálaszTörlés
  4. Borzasztó a vegemite...egyszer próbáltam ki, elég is volt:D

    Pont a hétvégén voltam a sydney rowing clubban, hihetetlen.... olyan mint egy szálloda, félelmetes. És a hajóállományuk jobb és nagyobb mint egész magyarországé.

    Majd írj, ha itt vagy!

    VálaszTörlés
  5. Mieza vegemite? :D:D:D
    Ez vmi kox? Úgy néz ki mint a szilvalekvár :D

    VálaszTörlés
  6. A vegemite egy élesztőből készült nagyon-nagyon sós cucc, amit a kenyérre szoktak kenni, de én magában is nagyon szeretem:-) A magyarok, akik kóstolták, általában sózott kenguru szarnak becézik...

    VálaszTörlés
  7. Majd ha talizzok egy aussival akkor kérek tőle, tuti.

    VálaszTörlés