2009. október 24., szombat

téma van mindig

Már jó ideje nem írtam, ezer bocsánat, nem volt sok időm rá, pedig *téma van mindig*, ugye Oli?

Kezdjük onnan, hogy Oli sikeresen megérkezett, megvolt a vacsi nálunk - igaz kicsit elcsúszva - a városnézés, a mulatás is, bár az utóbbiból még kell majd.
Vicces momentum, Olival sétálunk a belvárosban, magyarul beszélgetve, nyugodtan, azzal a tudattal, hogy úgyse értenek minket, kb 15 perc után egy nő szólított meg magyarul, és kiderült, hogy ő is a danubiusban evez otthon.
A szünetem második felét főleg pihenéssel, tenerpartozással, és Olizással töltöttem, elég jó volt, főleg ha így visszatekintek a "szürke" iskolanapokból.
Elkezdtem eléggé rákattanni a szörfözésre, mostanában heti 2-3 becsúszik, nagyon király. Ebben a negyedévben iskolai sportnak is ezt választottam, úgyhogy ezentúl szerdánként matek után szörf lesz.
Mellesleg a a szünet előtti héten nagy tesztírás volt, minden tantárgyból ilyen kétórás tesztek, elég fárasztó volt - és még két ilyen lesz a következő pár hétben :( - és ezen a héten kaptuk vissza a teszteket, nevetséges, hogy milyen eredmények születtek, science-60%, a második legjobb az osztályban! De a kedvencem ez(földrajz, egy pillanatot sem készültem rá, szintén a legjobbak között): !30/50!, rajta a very good pecsét, és még szöveges dícséret is

Ezen kívül nem volt sok történés a suliban, végre van fordítógépem, ami tud beszélni is sőt, káromkodni is tud, jó hangosan. Muhahaha.
Most eléggé összehaverkodtam pár német cserediákkal, főleg velük járok szörfözni is, Markus és Yannick, annyit kell tudni róluk, hogy kb utálják az összes többi német cserediákot, és olyan nagy ívben kerülik őket ahogy csak lehet(kb 15 van a suliban), és még egymás között is angolul
beszélnek, respekt.
Markus, Yannick
Az elmúlt héten sok volt az edzés is, ugyanis ma verseny volt, méghozzá három is.
Az első egy 5km-s time trial volt, ez egy ilyen válogató az auzstrál válogatottba, minden hónapban meg kell csinálni, bár nekem sajnos nincs sok esélyem bejutni... hacsak nem csináltatok egy fake állampolgárságot is... eredmény hétfőn lesz erről.
Két órával a verseny után kezdődött a "Spring championships", ahol elvileg csak dublóztam volna egy sráccal - ami mellesleg elég jól ment, csak egyszer eveztünk együtt, és 4.-ek lettünk a nagyonsokból, pedig ezek idősebbek is voltak - de az egyik srác lebetegedett, ezért nekem kellett beülnöm az U21-es négypárba (ami igazából nagyon jó, mert lett volna ott idősebb srác is beugrani), Kierannal és két hasonlóan hatalmas huszonéves sráccal, szerintem életem leggyorsabb futama volt. És a legfájdalmasabb is.
Mellesleg ahol a verseny volt, az a Sydney Olimpic Park része, itt eveztek a nagyok 2000-ben, nagyon fullos a hely. Nem csak megnéztem, de használtam is a 2000-res olimpia helyszínét.:)

Holnap ismét megyünk a szitibe a cseresrácokkal, és persze az Olival.

Mellesleg itt a tavasz, a minap leégtem angolórán, mert túl közel ültem az ablakhoz.

Ennyit tudok így hirtelen...

6 megjegyzés:

  1. hol készült a kép rolunk?:D
    nem emlékszem rá

    VálaszTörlés
  2. Ha látnád.....,családi idill,ülünk a konyhában,mindkettőnk a notebookja előtt,nézzük az új blog beirásodat,a katus néha felsóhajt,hogy kisp.cs:)

    VálaszTörlés
  3. kicsipééé


    BESZA-BEHU!!! gratulálok, hogy sikerült egy ausztrál laudert találnod, ahol így értékelik a kicsivel több, m 50%os teljesítményt!!
    Szívem téged ennyire hülyének néznek, vagy vakok közt vagy a félszemű ??? :D


    Olivérrel bitang vagányok vagytok, mi kicsivel jobban érezzük magunkat csumimamival, hogy a fotók láttán már nem csak mink, hanem legalább 4 nő könnyezik be.

    Mind átérezzük problémáidat, miszerint kamionosra égsz egy rosszul menedzselt seat-választással az óráidon! Poor pöcs!

    Hallottam, hogy a kis brazil haverodnak megvolt élete legdrágább szexuális élménye :D MUHAHAHA, okulj ;;)

    A hétvégi evezés teljesítményedért *taps*, holnap várlak skype-on, ami kicsit necc, tekintve, hogy 10 órává varázsolódott az eltolódásunk...ódjukmámegköszi.


    imádhiányol

    VálaszTörlés
  4. egyértelmű, hogy vakok között lauderes a király...

    skypeot sürgősen be kéne iktatni, már hiányzik egy kis oktatás :) (a fogszabályzódra egyáltalán nem vagyok kíváncsi)

    ma olival meg pár német cserediákkal voltunk a városban, móka volt nagyon.

    pacsi

    VálaszTörlés
  5. oli, a kép a club 505ben készült, rémlik? jazz, cockroach, byo rule, club 505. :D

    VálaszTörlés
  6. jaaaaa
    az hűde szar hely
    de legalább volt whisky:D

    VálaszTörlés