2009. október 6., kedd

holidays

Bocsánat az elmúlt 1,5 hét kimaradásért, sok volt a dolog, kevés az alvás.

A múlthét annyira nem említésre méltó, teszt-hét volt, minden nap 2 órás tesztek... Az angol mókás volt, 30 pontot értem el a 45-ből, amire azt mondták, hogy elég jó ahhoz képest, hogy ez nem az anyanyelvem. Később kiderült, hogy ez jócskán az osztályátlag fölött volt, okos vagyok, vagy inkább nekik köszönhető ez? Félek, hogy az utóbbi a helyes válasz. Matek teszt is volt, az jól ment, matek az matek, nem nyelvfüggő. Ezek után jött a töri-földrajz kombó, ahol gyakorlatilag végigtippeltem az egészet, sejtelmem sincs az Ausztrál földrajzról (ami inkább gazdaság) sem pedig a történelmükről. De mindegy, szerencsére nekem sok nem múlik ezeken a teszteken.
A legrosszabb a péntek volt, egy két és fél órás computing tesztet kellet megírnunk, konkrétan olyan kérdésekkel, mint "A számítógép melyik részén található a bekapcsoló gomb?". 120 ilyen kérdésre kellett válaszolni, azt hittem soha nem lesz vége... De amint kicsöngettek kezdetét vette a 2 hetes.... wait for it .... ISKOLASZÜNET!
Hétévégén megvolt a szokásos szombati edzés, az edzőnk, Tom, közben elment egy egyetemek közötti országos bajnokságra, ahol bekerült a döntőbe, de megváltoztatták annak időpontját, neki nem szóltak, így lekéste... kellemetlen.
Szombaton mentünk volna kempingezni, de hála az időjárásnak, a Kierannél volt egy kis összejövetel/mulatozás ami nagyon jól sikerült, egyedül a hajam sínylette meg kicsit, de hát van ez így.
Vasárnap volt a Rugby League grand final, szerintem egész ausztrália a tv-t nézte, vagy ha nem is mindenki, mi legalábbis igen, elég jó játék volt, kb 1 perc ráunás nélkül néztük végig a 80 perces játékot. Ehhez persze az is kellett, hogy 8 játékost szállítsanak le a pályáról sérülés miatt, na meg az is, hogy a Ken nagyon finom vacsit csinált, amit egész meccs alatt tudtam enni.
Nagyon élvezem a szünetet, ahelyett, hogy reggeli edzés után 20 perc alatt letusolnék és megreggeliznék, mindezt egy óra alatt csinálom meg, és utána kicsit visszalaszom, majd délután megyek haverkodni valamelyik osztálytárshoz. Az egyetlen rossz, hogy nincs túl jóidő, de hét végére már azt is ígér a dashboard.

Amint lesz valami izgalom, jelentkezem.

1 megjegyzés:

  1. Wait for it... nem nézel Te túl sok How I met your mothert? :) (Titokban persze megveregetem a vállad...napi 1-2 rész nálam is beficcen:P)
    Vízipók

    VálaszTörlés