2010. január 29., péntek

Year 11

Hivatalosan is senior tanulója vagyok a gimnáziumnak, azaz az utolsó két évben vagyok.

Mikor bementem első nap, fel voltam rá készülve, hogy nagy időpazarlás lesz év elején is, csak úgy mint év végén tavaly, rengeteg hülye szabállyal fűszerezve, valamint abszolút értelmetlen tantárgyak (pl. Mental Health) fogják kitölteni az órarendem.

De el kell ismernem, tévedtem.

Idén, mivel már seniorok vagyunk, a hülye szabályok 75%-a nem vonatkozik ránk, akkor mehetünk ki a suliból amikor csak akarunk - ergo nincs 40 perces semmittevés ebédszünetben, mert kimegyünk ebédelni a suli mellé, ami még olcsóbb is valamint nem kell bent pangani ha lyukas órán van - és ami a legszebb, a büfében VÉGRE vehetek rendes kólát, nem csak lightot.

Az órarendem pedig nagyon király, ugyanis csak olyan óráim vannak amiket én választottam (matek, angol, fizika, business studies, economics, software-design), tehát a legrosszabb órám is jobb mint a tavalyi legjobb kb, és van, hogy csak 10.30-ra járok be és 1-kor már jövök is el. ( Persze olyan is van, hogy 9től este 6ig bent kell ülnöm, de ez heti egyszer belefér...)
Az év eleji semmittevésről pedig annyit, hogy az első óránkon volt ilyen orientation, és gyakorlatilag a 2. órától kezdve folyamatosan rendes órák vannak, semmi lazulás, sokkal-sokkal jobb, mint tavaly.

Evezős melléklet, ma húztam egy 30p felmérőt, 20as kocsival, és 1.51.7 lett (8056m), ami jócskán personal best, főleg 20-as átlagon.

Hát ennyit az első pár sulinap után.

6 megjegyzés:

  1. Ez mind remekül hangzik,bár az utolsó két sorodhoz irhatnál 1-2 magyarázó szót:)

    VálaszTörlés
  2. hát az leginkább annak szól, aki érti :P

    lényeg, hogy jól sikerült!

    VálaszTörlés
  3. Azta a personal best eredményed az nice ;)volt biztos nagy atrocitás :D

    VálaszTörlés
  4. Hali,

    először is, tiszta öröm olvasni a blogodat, megpróbálom a lehető legszebben kifejezni, hogy mit érzek: anyád:)) (bocsánat Bence anyukája). Frusztráló dolog olvasni, pláne, ha belegondolok, hogy a bejegyzéseidhez képest mi van itthon...egyre jobban sajnálom, hogy kihagytam a cserediákságot, pedig lett volna rá lehetőségem:(. Másodszor, mikor jössz te haza? És hány kiló vagy? Ahogy nézem szép lassacskán már versz ergon, kíváncsi lettem.

    A legjobbakat: Regi

    VálaszTörlés
  5. Bocsánat elfogadva,mert jogos:)

    VálaszTörlés
  6. Szia,

    A kifejezés abszolút jogos....:D
    Május elején megyek haza, és olyan 74-75 körül mozgok, ez a sok evezés mindig lefogyaszt...:D
    Láttam, hogy ergo ob-n nem indultál, beteg voltál? Te miket húzol? MEg amúgy is, hogy vagy?

    VálaszTörlés