2009. július 30., csütörtök

This is MASSIVE.


Massive. Az ausztrálok kedvenc szava. Mindenre ezt hasznlják, de tényleg, legyen az valami jó dolog, vagy nagy, vagy izgalmas, az massive.
Kezdem nagyon megszeretni a helyet, több okból is. Egyrészt gyönyörű, bár nagyon sokat még nem is láttam belőle, holnap megyünk sightseeing túrára a Kennel (a host papával). Másrészt a suli nem is olyan strict, mint amilyennek az igazgató elmesélte. A diák mindenhol diák vaze.:D Már elég sok arccal jóban vagyok, pedig ez csak a harmadik napom volt, de úgylátszik nagyon szeretik az európaiakat, mondjuk nincs sok fogalmuk Európáról, volt olyan csaj aki azt hitte, hogy Hungary is in Germany, de a barátnője egyből leszólta, hogy ne mondjon hülyeséget, hiszen "that's in China".... De ettől függetlenül nagyon jófejek, tényleg nagyon lazák, tudják, hogy kell élni. Az angoljuk pedig egyáltalán nem vész, nincs olyan durva akcentusuk vagy ilyesmi szerencsére.

A család is nagyon jófej, bár az anyuka meg a nagylány csak jövőhéten jönnek haza, de az apuka jól tartja a frontot. Kiderült, hogy minden szombat este Battlefieldezik online a spanjaival, és ők is csinálnak Lan-partykat!!! Meséltem, hogy én is voltam ilyenen otthon, úgyhogy Ken már meg is rendelte nekem a játékot E-bayen, hogy tudjuk együtt nyomni szombat este.

A bőröndöm is megvan, úgyhogy tényleg minden rendben. Bár ruhára nincs szükségem, hála az egyenruhának...

8 megjegyzés:

  1. Szeva Mityók, kösz a folytatást, mert már lassan kérdezni akartam, hogy odaát meddig tart BBQ sütés, hogy már napok óta nem jelentkeztél:) (gyurka:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. :)) (Gyurka :)) )


    Jó, de a masszívozás itthon is megy!

    Ez a Ken ez vm hihetetlen jóarc, tényleg! Bár Dancsó lehet, féltékeny lesz, hogy új geek nagyspanod van.
    A Hungary-Germany-China okfejtés pedig MASSIVE, de ilyenekre teljesen fel voltál készülve...:)
    Mutass majd képet a házról, meg engem tényleg érdekel a unformod!
    Hiányzol makákó!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy így nyomon követed a blogom:) Kicsit el voltam havazva ezzel a beilleszkedés dologgal, úgyhogy 'csak' most tudtam írni...

    Fogok rakni fotókat, a házról holnap, a unifromról meg majd hétfőn szerintem....

    teisteis makákó(?)

    VálaszTörlés
  5. A Gyurkának én is:-), nagyon!
    Kb tegnap mondtam először,hogy na ez eddig nagyon jó volt,izgultunk,örültünk..,de MOST MÁR KÉREM VISSZA A FIAMAT!!!
    El se hiszed Mityi,hogy mennyire örülünk annak amiket irsz,és még el sem kezdődött igazán!

    VálaszTörlés
  6. Gyerekek!mi ez az espanol blog golog...Mityi!csak nem irsz spanyolul is blogot?,,,Ha igen,hát akkor a lélegzetem is elakad...

    VálaszTörlés
  7. Nagyon-nagyon élvezem a beszámolóidat! Úgy látom, hogy nagyon masszív lesz a kinti éved. Nagyival együtt sokszor puszilunk és nagyon várjuk a beszámolók folytatását.

    VálaszTörlés
  8. Szia Mityók!

    Élvezettel olvasom a blogodat. Remélem továbbra is minden jól alakul. Aztán vigyázz a lövöldözős játékokkal:-)

    üdv:vp

    VálaszTörlés